sentap
Wednesday, 10 April 2013 at 03:16
0 Comment's'

yana sentap . yana sedih . yana kecewa . yana happy .
yana menanges , setiap mase , setiap hari .
semakin hari , semakin lama , semakin dalam rindu yana dkat dye .
yana rindu semua pasal dye . yana lemah .
yana tak boleh hidup sorang sorang kalau takde dye .
walaupon dah ramai yang temankan yana .
text dgan yana , call yana . and almost smuannya laki .
tapi yana tak boleh . yana bukan jenis mcm tu .
yana menanges bile org yang nak temankan yana tu call ke ,
text yana ke . sebab yana pikir dye .

pernah dengar satu ayat ? yana menanges dengar ayat ni .
air mate jatuh tibe tibe dan taktahu air mate tu dtg dari mane .
yana sendiri terkejut kenape yana menanges . kenape ??


yana menanges tengok ayat ni . kawan yana yang bagi ayat ni kat yana .
serious yana cakap . yana hanya mampu tengok tulisan tu ,
perhtikan betul betul maksud ayat ni . tanpa sedar , air mata jatuh .
kenape ? kenape ? dan kenape ? yana tak kuat . malah , yana terlalu lemah .
maaf kan yana , yana tak boleh nak tules lagi dah .
air mate banyak sangat jatuh . dan yana sendiri taktahu kenape .
maafkan yana awak , maafkan yana .

awak ingat , walaupon ramai nak dekat sye . gilekan saye . suke dekat saye .
walaupon sye senyum , saye ketawa , saye gembira .
tapi jauh dlam hati saye , saye hanya fikir dekat awak .
Allah maha adil , saye serahkan semua takdir saye padaNya .
Dia tahu ape yang terbaik untuk kite . maafkan saye .
saye serahkan bulat bulat padaNya . harap awak faham .
saye bukan sekadar cakap yang saye nak berubah , tapi saye nak buktikan .
saye akan buat . bukan sekadar kate kate . ingat .
saye bukan jenis macam tu . maafkan saye .

saye gembira , saye terluka , saye menanges , saye senyum .
saye bahagia , saye ketawa , saye marah . semuanye saye akan ingat awak .
walaupon awak selalu tegur saye , dekat wechat , viber , call saye kdg kdg .
saye selalu ckap sye busy . tapi sye takmampu nak balas .
takmampu nak angkat call awak . sebab saye tahu salah saye .
saye cume nak yang terbaik untuk kita . maafkan saye sekali lagi awak .
saye menanges bile awak viber sye ke , wechat sye ke , sye akan menanges .
lagi lagi kalau awak call , lepas letak , saye akan menanges .
dan saye taktahu kenape . maafkan saye :')
setiap senyuman dan ketawa saye , jauh dalam hati saye , saye akan ingat awak . saye akan ingat semua kenangan kite same same dulu . setiap bangun dan tido saye , jauh dalam hati saye , saye akan ingat awak . tapi saye akan cuba kuatkan semangat saye untuk jadi yang paling terkuat melawan perasaan sedih ni . saye tahu , Allah sentiasa ade dgan sye walaupon awak takde dgan sye . saye yakin Allah akan memberi ketenangan pada sye untuk melupakan kenangan kita secara pelahan lahan :')
Assalamualaikum ,
Yang Benar ,
Yanandut . *hati yang terluka dan yakin Allah sentiase ade sisinya untuk memberi
                   ketenangan dan keinsafan* 

Older Post | Newer Post
Disclaimer

Status Today^^
19TEEN and LIMITED EDITION♥♥♥

Allah is the reason why even in pain I smile. In confusion I understand. In betrayal I trust. And in fear I continue to fight. I won't just give up easily and won't give in. Welcome to my blog . Yanandut, 19TEEN 2016.

Navigations

Dairy Ms.Bossie Tutorial

Im a NIKON




ME AND FOREVER ME





Credit


Template : BLOGGIE TWITTER FACEBOOKERS

Others : xoxo