past is past :')
Sunday, 6 January 2013 at 23:59
0 Comment's'

awak , thanks sebab segalanya . thanks sebab jadi milik saye untuk sementara .
thanks sebab awak bagi semua hati awak dekat saye .
thanks sebab awak bagi saye kasih sayang yang sngat dalam .
thanks sebab awak hadir dalam hidup saya wlaupon sementara .
thanks sebab awak bnyak ajar saye untuk jadi yg lbih baik .
thanks sebab awak bnyak ajar saye segalanya yang saye lupe .
thanks sebab awak bnyak ajar saye hidup setia pada yang satu .
thanks sebab awak bnyak ajar saya tentang kesalahan lepas saye .

saye berterima kasih sngat dekat awak untuk semuanya .
saye cume nak awak tahu , saye tak layak untuk awak .
awak TERLALU baik untuk saye . dan mungkin saye takkan pernah baik .
dan mungkin jugak , saye akan jahat selamanya .
tapi saye nak awak tahu , takde sesiapa boleh gantikan tempat awak .
awak lah yang terbaik yang pernah saye ade .
awak sentiasa tunggu saye . awak sentiasa sabar dgan saye .
saye tahu , saye bnyak menyusahkan awak .
tapi saye tak larat . saye betol betol tak larat dngan semua ni .
saye penat menanges , saye penat menunggu , saye penat kecewa .
maafkan saye , saye tak sempurna :')

saye hanya mampu berdoa , Allah bagi jodoh untuk awak yang lebih baik dari saye .
saye tahu awak baik . awak memang baik . saye rase bersalah sngat .
tapi saye tak boleh teruskan hubungan kite . saye dah tak larat .
terlalu bnyak dugaan yang Allah bagi untuk hubungan kite .
lepas satu , satu hal datang . saye rse saye betol betol tak layak untuk awak .
awak mmg yang terbaik yang pernah saye ade .
saye tahu Allah memang adil . saye harap awak akan jumpe seseorang .
yang lebih baik , sempurna dari saye . saye jahat awak .
sedara saye pon cakp saye jahat . haha . mmg tak layak untuk awak .
maafkan saye , saye tak sempurna :')

saye harap awak faham kenapa saye tak boleh nak teruskan lagi .
bukan sebab saye dah ade orang lain . bukan sebab saye dah bosan .
saye tak pernah ade orang lain dan saye takpernah bosan dengan awak .
tapi saye rase bersalah . saye dah penat dengan semua ni . saye mengaku kalah .
dan saye harap , kite hanya mampu jadi kawan baik dunia smpai akhirat .
dan lagi satu , saye harap awak ditemukan jodoh yang baik macam awak .
maafkan saye sekali lagi , saye tak sempurna :')



kalau ade jodoh yang panjang , insyaAllah segala janji saye , saye akan tunaikan . hanya Allah yang mengetahui . maafkan saye awak . saye tak larat :')

Older Post | Newer Post
Disclaimer

Status Today^^
19TEEN and LIMITED EDITION♥♥♥

Allah is the reason why even in pain I smile. In confusion I understand. In betrayal I trust. And in fear I continue to fight. I won't just give up easily and won't give in. Welcome to my blog . Yanandut, 19TEEN 2016.

Navigations

Dairy Ms.Bossie Tutorial

Im a NIKON




ME AND FOREVER ME





Credit


Template : BLOGGIE TWITTER FACEBOOKERS

Others : xoxo