Just Him
Friday, 2 December 2011 at 06:51
0 Comment's'
iloveyou likealovesong babehhh . hahaha .
nyanyi dulu baru dpat rase . amin . hahah .
eh eh . nak tahu something ? yana ahad nihh balek sg.long ~
jumpe my many many beloved ? who the other ? hahahha .
wanna know ? k , k .

 HANAFI MAT ALI
 FATIHA RIDWANA
 JASMIN
 WAWA (kalau dpat jumpe)
 ANA (kalau dpat jumpe)

and the rest . kalau tak sebot . maaf . tapi yg penting , HANAFI tuh yg pertame .
hahaha . iloveyoulahhbunny .
only you in my heart . no one else . k ?
hurmm . maaf pasal harituh , maaf pasal pagi tadi and maaf pasal tadi .
bunny jea TAHAN gile nan syg .
syg pon tak tahn dgan pangai sayg . hurmm .
sorry :|

and btw , i LOVE YOU MUCH BUNNY . hurmm .
tak tahu nak ckp mcm ne lagi dah . kat camp , mlm mlm slalu bau sapu tgan bie .
pastuh , nanges . hurmm . tak caye tnye kawan syg .
tapi , dea tak psan . hurmm . sorry bunny .
hunny TERLALU rindu bunny . you`re my everything .
you must promise me , you always support me k ?
MUAH :*


miss my bunny . hurmm . nak buad mcm ne nih ? ahad baru ley jumpe . ahad lame lagi . nak buad mcm ne ? saba jea lahh kan ? hurmm . ya allah , mintak mintak lah aku boley bersabar . amin :DD

Older Post | Newer Post
Disclaimer

Status Today^^
19TEEN and LIMITED EDITION♥♥♥

Allah is the reason why even in pain I smile. In confusion I understand. In betrayal I trust. And in fear I continue to fight. I won't just give up easily and won't give in. Welcome to my blog . Yanandut, 19TEEN 2016.

Navigations

Dairy Ms.Bossie Tutorial

Im a NIKON




ME AND FOREVER ME





Credit


Template : BLOGGIE TWITTER FACEBOOKERS

Others : xoxo