Hey Hey ! Haha :/
Friday, 25 November 2011 at 04:20
0 Comment's'
wanna know something ? this is MY FAVOURITE i don`t know .
an artist or someone else . i don`t want to know . but i know very well
is the most popular when he doing a capella . hahaha .
very good and nice . so nice . i like it . grrrr . hahahhaa .
dea sangat HENSEM . haha . wahh . betuah nye kalau yana jadi GURLFIEE dea .
mesti beruntung gilebabi . dah lahh handsome , cute lak tuh  !
awesome , wonderfull and fantastic . yeah . it`s him : MIKE TOMPKINS .
i was like , WOWWW *whenhearhisname . hahaha :D

yana dngar name dea since my friends ask me .
"do you know MIKE TOMPKINS ?"
i was like weird for a while . and my friends ask me again .
"WHAT ! you don`t know MIKE TOMPKINS ?"
i just shaking my heads . and my friends show all pictures of MIKE TOMPKINS .
and i just like "WOW ! so handsome ! hahahhahaha"
sejak tuh lahh yana kenal MIKE TOMPKINS . dea sngat hensem :DD
gentle , handsome , talented and i don`t know what to say but his is THE BEST . 
haha . minat dea sngat sangat . sbub sbub yana mnat dea ? nak tahu ? haha . 
nihh sbub dea :

 sbub dea ade bakat yg ramai org tak tahu . 
 orang orang tertentu jea tahu kewujudan dea .
 dea SANGAT lahh handsome . 
yana suke dressup dea . simple but look nice . 
 suare dea sngat SEDAP and menusuk kalbu . *CEHHHH !
 bakat dea sngat weirdoo . haha .
 tak calang calang orang boleh buad mcm dea .
 name dea sedap (:
 and last , dea sngat cute :DD



yana tak suke dea rambot pendek . comel , tapi lagi handsome kalau rambot pnjang .
time dea pakai headphones , time tuh dea tngah nyanyi . hahaha .
sumpah handsome gile babi . dah lah handsome , cute lak tuh . haishhh .


 time nihh dea rmbot pendek . comel kan ? heeee :DD


 
 nihh pulakk time dea rmbot panjang . handsome rite ? weeee . haha .
sumpah handsome . dea buad muke burok sekali pon , still cute .
SAME AS MY BUMBUM :D
i love him so much ! yeahhh . haha . but , my bumbum is more !
hahaha . btw , i love both . and much more is my bumbum .

k , kali nihh my blog is mengarot . hahahaha . sape sape yg tak pahm . sila lahh paham paham kan ye ? hohohho . *MALUUUUU ~



Older Post | Newer Post
Disclaimer

Status Today^^
19TEEN and LIMITED EDITION♥♥♥

Allah is the reason why even in pain I smile. In confusion I understand. In betrayal I trust. And in fear I continue to fight. I won't just give up easily and won't give in. Welcome to my blog . Yanandut, 19TEEN 2016.

Navigations

Dairy Ms.Bossie Tutorial

Im a NIKON




ME AND FOREVER ME





Credit


Template : BLOGGIE TWITTER FACEBOOKERS

Others : xoxo