thinking of you bunny
Sunday, 2 October 2011 at 01:34
0 Comment's'
i always think , why you love me ? and i think , THIS IS CALLED LOVE ?
bhahaha . *ngarotsudeeee .
tapi kan , yana mmg rindu sngat HMA yana . SANGAT SANGAT .
hurmm . he`s my everything to me . after HMA , baru lahh my little hero .
jorge lorenzo . my little hero after my hero !

haha . due due shommel . kalau balek ampang , jmpe yg little .
kalauu balek sg.long , jmpe HERO betol betol . haha .
sweet kan ? hurmm . tapi , kalauu due due ade dekat 1 tmpat kn best .
hurmmm . nihh tak . kalauu balek ampang , rndu HMA .
kalauu balek sg.long pulakk , rndu lorenzo .

entah lahh . terlalu miss dea . and sekarang kan tngah cuti PMR .
lagi lahh . eh , eh . lupe nk cakp . BTW , good luck for PMR candidates .
i always pray for my best and best friends , NOOR IZZATI BT . HAZRI .
akuh sygs kauu lahh kawan ! *walauponkauumacammanesekalipon ~


and btw kan . seminngu yana dkat ampang . mmg tak tahu nk buad ape .
dah lah zaty pmr , tak tahu nk hang dgan sape .
membe membe laen ? HAMPEHH -.-''
bhaahhaha . *sorrykalauterase :p
okayy , back to topic !

: imissalot HMA . kan best kalauu HMA ade dkat ampang ?
kan ? hurmm . tapi , tak !
realitynye lahh . dah lah tk boleh text , call .
dugaan betol lahh . tak pe , tak pe . next year , awal tahun .
tak pon , lepas jea my birthday , B.B milik yana !
bhahahha . boleh lahh yana call HMA yana hari hari .
texting HMA yana hari hari . FREEDOM !
yeah ! i`m freeeeeee .

bhahaha . *okayyberangankuatsangatnihh !
lame lagi )`: . tak pe tak pe . sabar k yana ?
hahah . imissSANGATSANGAT HMA yana !
yana try untok lupe kan pasal "dea" .
nanti HMA yana marah . hahaha . k ?
STOP TALKING ABOUT HER .
HMA is mine ! wah . *gilebelagak ?
hahahhaa . alahh , sekali sekale .

eh eh , anyway for all dearest stalker , JANGAN nk bace jea tahu .
*FOLLOWleeesekaliewww .
bhahahah . k ? and for HMA yana , i just want to say "ILOVEYOUTHOUSANDS !"




Older Post | Newer Post
Disclaimer

Status Today^^
19TEEN and LIMITED EDITION♥♥♥

Allah is the reason why even in pain I smile. In confusion I understand. In betrayal I trust. And in fear I continue to fight. I won't just give up easily and won't give in. Welcome to my blog . Yanandut, 19TEEN 2016.

Navigations

Dairy Ms.Bossie Tutorial

Im a NIKON




ME AND FOREVER ME





Credit


Template : BLOGGIE TWITTER FACEBOOKERS

Others : xoxo